کمسیون ماده صد

تیر 1405/04/03  | شهرداری

سلام در سال 403 برای پرونده من که فقط شامل مشاعات بود شهرداری در کمسیون ماده 100 ضریب سه رو در نظر گرفته برای مبلغ خلافی و مسکونی لحاظ کرده متراژ خلاف رو.ایا تخلف صورت گرفته؟میشه پیگیری کرداین تخلف رو یا اینکه شهرداری اختیار همچین کاری رو داره؟

1
0 پاسخ

برای دریافت مشاوره با وکیل به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب هم وکیل در ارتباط باشید