کمسیون ماده صد
تیر 1405/04/03 | شهرداریسلام در سال 403 برای پرونده من که فقط شامل مشاعات بود شهرداری در کمسیون ماده 100 ضریب سه رو در نظر گرفته برای مبلغ خلافی و مسکونی لحاظ کرده متراژ خلاف رو.ایا تخلف صورت گرفته؟میشه پیگیری کرداین تخلف رو یا اینکه شهرداری اختیار همچین کاری رو داره؟
1
0
پاسخ
برای دریافت مشاوره با وکیل به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب هم وکیل در ارتباط باشید